Search
Close this search box.
reklama
reklama WYBORCZA

SZYBKI NEWS

Drastyczne podwyżki prądu i gazu od lipca. Połączenia autobusowe w Trzebini co 20 minut? Mrzonka Okoczuka? Alwernia z połączeniami autobusowymi z Krakowem
Drastyczne podwyżki prądu i gazu od lipca. Połączenia autobusowe w Trzebini co 20 minut? Mrzonka Okoczuka? Alwernia z połączeniami autobusowymi z Krakowem
reklama
Search
Close this search box.
Połączenia autobusowe w Trzebini co 20 minut? Mrzonka Okoczuka? Drastyczne podwyżki prądu i gazu od lipca. Alwernia z połączeniami autobusowymi z Krakowem.
Połączenia autobusowe w Trzebini co 20 minut? Mrzonka Okoczuka? Drastyczne podwyżki prądu i gazu od lipca. Alwernia z połączeniami autobusowymi z Krakowem.

W gminie Trzebinia powstaje druga najdłuższa droga dla rowerów w powiecie chrzanowskim.

W gminie Trzebinia powstaje druga najdłuższa droga dla rowerów w powiecie chrzanowskim.

Staraniem Zarządu Dróg Powiatowych realizowany jest już drugi etap budowy ciągu pieszo-rowerowego łączącego Trzebinię z Chrzanowem. Trakt będzie mieć łącznie długość ponad 4 kilometrów i będzie drugą najdłuższą trasą tego typu. Dłuższy jest tylko odcinek Wiślanej Trasy Rowerowej biegnącej przez nasz powiat.

Infrastruktura już jest już użytkowana przez fanów dwóch kółek oraz spacerowiczów. Finalizowane są roboty budowlane. Wykonano już konstrukcję ścieżki pieszo-rowerowej wraz z nawierzchnią, pobocza oraz odwodnienie drogi. Do zakończenia budowy pozostało już wykonanie ostatnich poprawek, uporządkowanie terenu budowy, wykonanie oznakowania i separatorów ruchu.

 

Istniejąca ścieżka łączy wiadukt przy ul. Słowackiego z wlotem drogi nad Zalew Chechło przy autostradzie A4. Etap odcinek biegnie wzdłuż ul. Słowackiego do Piły Kościeleckiej, ul. Trzebińskiej i ul. Chrzanowskiej w Pile, gdzie łączy się z istniejącą ścieżką rowerową ulicy Topolowej, sięgającą do Szpitala Powiatowego w Chrzanowie. To oznacza, że ciąg pieszo-rowerowy ZDP w Chrzanowie połączy Puszczę Dulowską i Zalew Chechło.

 

Zadanie realizowane jest ze wsparciem Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Całkowity koszt realizacji zadania to 2 067 308,32 zł. Kwota dofinansowania z RFRD 993 373,00 zł

 

5 1 Głos
Jakość Artykułu
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Udostępnij :

reklama
Emil Krawczyk

Emil Krawczyk

0
Podziel się Swoją Opiniąx